امروز جمعه 02 فروردین 1398

کلیه سریال ها به فروشگاه اینترنتی serial-shop.ir منتقل شده اند

مشاهده مشخصات کالا كد کالا: 6118

کتاب مدل های کسب و کار

نوشته : آلن آفوا،ناشر : رسا،ترجمه : محمد مهدی سپهری-مرتضی مرادی-احسان ملیحی؛شناخت بازار و روابط حاک همین الان بخرید -قیمت :28,000 تومان
مقایسه محصولات
کتاب مدل های کسب و کار کتاب مدل های کسب و کار کتاب مدل های کسب و کار کتاب مدل های کسب و کار

کتاب مدل های کسب و کار
نوشته : آلن آفوا
ناشر : رسا
ترجمه : محمد مهدی سپهری-مرتضی مرادی-احسان ملیحی
شابک : 978-964-317-757-7
تعداد صفحات : 472
شمارگان چاپ : 1000
نوبت چاپ : دوم- 1390
لیتوگرافی : -
قیمت پشت جلد : 28000 تومان
درباره کتاب :
مدل کسب و کار چارچوبی برای خلق پول و ثروت است. درک اجزا و عناصر مدل های کسب و کار به مدیران،کار آفرینان و پژوهشگران کمک می کند تا بهتر بتوانند زوایا و ابعاد گوناگون فرایند تجاری سازی ایده های نوین را درک کنند.شناخت هر چه بیشتر مدل هایکسب و کار و روابط و قواعد حاکم بر آنها می تواند کسب سود بیشتر برای فعالان عرصه ی کسب وکار را تضمین کند. با این شناخت ، مدیران و کارآفرینان می توانند سیاست ها و راهبردهای مناسبی را در برابر دگرگونی های روز افزون دنیای امروز اتخاذ نمایند تا به سود بیشتری دست یابند.
این کتاب چارچوبی یکپارچه برای کاوش چگونگی ساختار دهی و اجرای مدل های کسب و کار سرآمد و پربازده ارائه دهد.کتاب سرشار از نکات ارزشمند و آموزنده برگرفته از مدل های کسب و کار بسیاری از بنگاه های معروف دنیا است که همراه با کندوکاو اجزاء و عناصر مدل های کسب وکار مطرح می شوند. مطالعه ی این کتاب به مدیران،کارآفرینان،سرمایه گذاران،مشاوران و تحلیل گران کسب وکار در بخش های گوناگون به ویژه بخش های خدماتی مانند سلامت و درمان و هم چنین دانشجویان رشته های مهندسی صنایع،مهندسی فناوری اطلاعات،مدیریت راهبردی،مدیریت اجرایی،مدیریت بیمارستان،کارآفرینی،MBA،SSMEو کلیه ی کسانی که علاقه مند به ایجاد کسب و کار سرآمد هستند،توصیه می شود.
فهرست مطالب :
دیباچه ی مترجمان
در مورد نویسنده
دیباچه ی نویسنده
فصل اول- مقدمه و نگاه کلی
فصل دوم - ارزش مشتری و جای گیری متناسب
فصل سوم- قیمت گذاری برای بهینه سازی درآمدها
فصل چهارم- منابع درآمد و بازارهای هدف
فصل پنجم- فعالیت های پیوسته در یک مدل کسب و کار سودآور
فصل ششم- منابع و توانمندی ها : ریشه های مدل کسب و کار
فصل هفتم- اجرای یک مدل کسب و کار
فصل هشتم- نوآوری،پایداری و دگرگونی
فصل نهم- واکاوی هزینه ی مدل کسب و کار
فصل دهم- واکاوی منابع سودآوری و مزیت رقابتی در یک مدل کسب و کار
فصل یازدهم- تأمین مالی و ارزش گذاری یک مدل کسب و کار
فصل دوازدهم- فرایند طرح ریزی مدل کسب و کار
فصل سیزدهم- مسئولیت های اجتماعی سازمان و نحوه ی حکمرانی در آن
عنوان شرکت های ذکر شده در متن کتاب به همراه جایگزین فارسی آنها

کتاب فنون بازاریابی تلفنی

کتاب فنون بازاریابی تلفنی

8,000 تومان
نوشته : استیفن شیفمن،ناشر : اردیبهشت، ترجمه : کامران پروانه ؛روش موفقیت آمیز در بازاریابی به صورت تلفنی
کتاب هفت راز موفقیت در استراتژی خدمات

کتاب هفت راز موفقیت در استراتژی خدمات

9,500 تومان
نوشته:جاکوب هورویتز،ناشر :رسا،ترجمه :عبدالرضا رضایی نژاد؛ارزش آفرینی مشتری و ارائه خدمات پس از فروش
کتاب بله یا نه

کتاب بله یا نه

8,900 تومان
نوشته:اسپنسر جانسون،ناشر:نسل نو اندیش،ترجمه : مریم ملکوتی؛راه رسیدن به تصمیم گیری های بهتر در کار
کتاب مرغ ها می پرند اگر خروس باشید !

کتاب مرغ ها می پرند اگر خروس باشید !

8,500 تومان
نوشته:کاظم عابدینی مطلق،ناشر : فراگفت؛تحلیل سه بعدی از زوایای پنهان روابط زن و مرد و بررسی تفاوت ها
کتاب شاه کلید زندگی با قانون جذب

کتاب شاه کلید زندگی با قانون جذب

8,000 تومان
نوشته:جک کنفیلد،ناشر:معیار اندیشه،ترجمه:داود نعمت اللهی؛شاه کلیدکنفیلد برای زندگی هماهنگ با قانون ج